Bug na stronie yoyo.pl

Witajcie, przejdę od razu do rzeczy:

Wczoraj odwiedziłem stronę firmy hostingowej YoYo. Latając po różnych stronach wszedłem na adres http://yoyo.pl/katalog/ Byłem bardzo zdziwiony tym co zobaczyłem na górze owej strony (kliknij na obrazek aby go powiększyć):

YoYo.pl user bug #1Otóż okazało się, że jestem rzekomo zalogowany na konto użytkownika "spinerrabit". Rzecz jasna nigdy nie zakładałem takiego konta, ani się na nie nie logowałem. Na szczęście dla jego posiadacza po kliknięciu w link "Centrum zarządzania" ukazuje się komunikat o wygaśnięciu sesji. Jako, że problem nie wydawał się jednorazową anomalią, bo występował na różnych komputerach i przeglądarkach, toteż postanowiłem poinformować yoyo.pl o całej sprawie. Mail został wysłany wczoraj o 16:30.

Nie spodziewałem się szybkiej odpowiedzi (czy wręcz nie spodziewałem się jej wcale), po poprzednim razie kiedy wysłałem do yoyo.pl maila ze sporządzoną z kolegą listą kilkudziesięciu stron łamiących regulamin. Przyjąłem do wiadomości, że YoYo to jeden z tych hostingów który ma swoich klientów i całą resztę w głębokim poważaniu.

Postanowiłem jednak sprawdzić, czy błąd nie został po prostu usunięty bez powiadamiania mnie, bo takie sytuacje przecież zdarzają się nie raz. Gdy wszedłem na wspomniany adres, nie mogłem uwierzyć własnym oczom:

YoYo.pl user bug #2Zostałem "zalogowany" na kolejne konto. Błąd wydaje mi się dziwny i jeszcze przed chwilą powiedziałbym, że wyświetla ono ostatnio logującego się użytkownika. Jednak jako, że na początku pisania tego wpisu byłem "zalogowany", a w tej chwili (16:26, 08 XI AD MMXI) błąd już nie występuje, to wysnuwam nową niczym nie popartą teorię: użytkownik wchodzący na podstronę "katalog" staje się "zalogowany" jako jeden z użytkowników, którzy w danej chwili faktycznie są zalogowani w serwisie.

Powyższy błąd i brak jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony YoYo po raz kolejny świadczy o ich wielkim profesjonalizmie i ostrych standardach. Serdecznie nie polecam :), byłem ich klientem przez jakieś 20 minut z 1.5 roku temu i mi wystarczy...

PS: Postanowiłem do kolekcji dorzucić jeszcze jednego buga, którego zaobserwowałem u nich jakiś czas temu.

PS2: Jak to mówią: do trzech razy sztuka :P

7 komentarzy do “Bug na stronie yoyo.pl

  1. Pawel1503 pisze:

    „Najlepszy hosting w Polsce” – mówi Wam to coś? :D
    A tak na poważnie, to gratuluję ludziom, którzy tworzyli tą stronę. Za takie błędy powinni wieszać normalnie :D

  2. Nie chce się czepiać ale nawet komercyjnym hostingom zdarzają się wpadki takie jak w przypadku linuxpl.com. Ważne aby wybrnąć z tego z twarzą. Niestety nie każdy to potrafi. Typowa mentalność Polaka to zamiecenie sprawy pod dywan i przeczekanie aż ucichnie.

  3. Sobak pisze:

    Dokładnie tak jak napisałeś. Trzeba wybrnąć z twarzą… Tutaj mam już któryś raz przykład, że YoYo.pl tego nie potrafi. Nawiązanie z nimi kontaktu jest wręcz niemożliwe.

    • Sobak pisze:

      Poprawili, albo raczej chodzi o to o czym pisałem pod koniec wpisu, czyli, że bug występuje tylko w określonych sytuacjach.

      Nawet jeśli poprawili, to nie nawiązali żadnego kontaktu, a to jest objawem całkowitego braku profesjonalizmu.

  4. Soanvig pisze:

    A ja im kiedyś napisałem, że reklama ma id zaczynające się na cyfrę i validator zwraca błąd i naprawili. Ale też nie odpisali :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *